HomePortalCalendarFAQSearchRegisterLog in
Rest in Peace {EE}Mike in Boston. We love you and you will never be forgotten.

Share | 
 

 Alice in Wonderland

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
That_Guy
Monster Kill
avatar

Number of posts : 133
Age : 24
Location : Sarnia, Ontario
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Alice in Wonderland   March 8th 2010, 14:48

Anyone seen it yet or are planning to see it? Looks good but heard the story line was changed to focus more on the mad hatter.
Back to top Go down
View user profile
{EE}chEmicalbuRn
Admin
avatar

Number of posts : 2470
Age : 40
Location : south windsor
Registration date : 2007-09-30

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 8th 2010, 17:53

my co worker saw it over the weekend. ill see him tomorrow and ask him. it's tim burton tho, how bad can it be?
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
faLLen
Killing Spree
avatar

Number of posts : 59
Age : 27
Location : chicago il
Registration date : 2009-04-04

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 13th 2010, 19:32

{EE}chEmicalbuRn wrote:
my co worker saw it over the weekend. ill see him tomorrow and ask him. it's tim burton tho, how bad can it be?

Seriously?

I'll stop saying Tim Burton is an unoriginal fag when he stops making the same movie every year. They're all the fucking same!

I don't even have to see a trailer for any of his movies anymore, and I can guess a good half of the attributes. Want proof? Here we go:

1. The movie will be dark, have lots of goth imagery, and dark humor.

2. The soundtrack will be done by Danny Elfman.

3. It will star Johnny Depp and Helena Bonham Carter.

4. The story will be completely bastardized and not stay true to the original. I know what you're thinking, "BUT GINA, WHAT IF THE MOVIE ISN'T A REMAKE LOL?" Bitch plz, Tim Burton doesn't have any original ideas. Everything he does now is a remake.

See? I'm right. GG

The only people that continually praise the garbage he remanufactures are 13 year old goth girls.
Back to top Go down
View user profile
{EE}chEmicalbuRn
Admin
avatar

Number of posts : 2470
Age : 40
Location : south windsor
Registration date : 2007-09-30

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 14th 2010, 11:00

faLLen wrote:
{EE}chEmicalbuRn wrote:
my co worker saw it over the weekend. ill see him tomorrow and ask him. it's tim burton tho, how bad can it be?

Seriously?

I'll stop saying Tim Burton is an unoriginal fag when he stops making the same movie every year. They're all the fucking same!

I don't even have to see a trailer for any of his movies anymore, and I can guess a good half of the attributes. Want proof? Here we go:

1. The movie will be dark, have lots of goth imagery, and dark humor.

YOU DONT THINK MOST DIRECTORS HAVE A CERTAIN STYLE THEY USE ALL THE TIME?

2. The soundtrack will be done by Danny Elfman.

AND? THEY WORK WELL TOGETHER WHY WOULD HE USE ANOTHER PERSON?
3. It will star Johnny Depp and Helena Bonham Carter.

4. The story will be completely bastardized and not stay true to the original. I know what you're thinking, "BUT GINA, WHAT IF THE MOVIE ISN'T A REMAKE LOL?" Bitch plz,

NOT WHAT I WAS THINKING

Tim Burton doesn't have any original ideas. Everything he does now is a remake.

THAT STATEMENT IS SO FAR GONE I DONT EVEN WANNA WASTE MY TIME COUNTERING IT

See? I'm right. GG

NO, YOU'RE TOTALLY WRONG. GG

The only people that continually praise the garbage he remanufactures are 13 year old goth girls.

LOL, IF YOU SAY SO. PLEASE TELL ME YOUR HUGE LIST OF MOVIES HE HAS REMANUFACTURED
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
faLLen
Killing Spree
avatar

Number of posts : 59
Age : 27
Location : chicago il
Registration date : 2009-04-04

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 15th 2010, 15:40

wow didn't think you'd rage so hard. red text in all caps and everything. either way i lol'd, k thx.
Back to top Go down
View user profile
Nutri-Grain
Holy Shit!
avatar

Number of posts : 1502
Age : 25
Location : In a big ass house with 2 sweet ass cars and alot of other expensive sick ass shit.
Registration date : 2007-03-30

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 15th 2010, 16:41

so much lollllllllllllllllz
Back to top Go down
View user profile
{EE}chEmicalbuRn
Admin
avatar

Number of posts : 2470
Age : 40
Location : south windsor
Registration date : 2007-09-30

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 15th 2010, 18:56

faLLen wrote:
wow didn't think you'd rage so hard. red text in all caps and everything. either way i lol'd, k thx.

the caps werent meant as rage just to make my comments inside your quote stand up. so where's your list of garbage he remanufactures? or were you just stopping to troll? dont think you can post something in the tone that you did towards me, in this forum of all places, and not get a reply.
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
faLLen
Killing Spree
avatar

Number of posts : 59
Age : 27
Location : chicago il
Registration date : 2009-04-04

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 16th 2010, 05:45

LOL chemmmmmmmm, i was being bitchy, its fiiiiiiiiine. srsly. <3

I just think his movies all have the same style and he NEVER deviates from that, even a little (ok, with the exception of big fish) and it's getting old. Seriously, every movie he's made has the things I listed, you say that it works, sure, but what cost? I have a high standard when it comes to film, simply because I love cinema. I have a passion for it as well as music, and I am very opinionated on them, probably too much.

With regard to your question:


Looks a lot like:


And:


Looks like:


Really though, it's just an opinion, don't read so much into it. I think he sucks as a director, and you don't. Awesome.
Back to top Go down
View user profile
{EE}chEmicalbuRn
Admin
avatar

Number of posts : 2470
Age : 40
Location : south windsor
Registration date : 2007-09-30

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 16th 2010, 08:56

agree to disagree
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
faLLen
Killing Spree
avatar

Number of posts : 59
Age : 27
Location : chicago il
Registration date : 2009-04-04

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 16th 2010, 09:36

Exactly Wink *hugs*
Back to top Go down
View user profile
The New Guy
Wicked Sick
avatar

Number of posts : 595
Age : 30
Location : All up in yo' butt.
Registration date : 2008-12-27

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 16th 2010, 21:25

Gotta love those women and their cute little menstrual cycles.

Now do the fucking dishes.
Back to top Go down
View user profile http://evil-empire.forum-2007.com/
faLLen
Killing Spree
avatar

Number of posts : 59
Age : 27
Location : chicago il
Registration date : 2009-04-04

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 18th 2010, 00:02

hows the crying going?
Back to top Go down
View user profile
The New Guy
Wicked Sick
avatar

Number of posts : 595
Age : 30
Location : All up in yo' butt.
Registration date : 2008-12-27

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 18th 2010, 02:12

Much better, thank you for asking.
Back to top Go down
View user profile http://evil-empire.forum-2007.com/
Nutri-Grain
Holy Shit!
avatar

Number of posts : 1502
Age : 25
Location : In a big ass house with 2 sweet ass cars and alot of other expensive sick ass shit.
Registration date : 2007-03-30

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 18th 2010, 15:17

New Guy's tears are made of estrogen.
Back to top Go down
View user profile
12345
Holy Shit!


Number of posts : 1503
Registration date : 2007-09-22

PostSubject: Re: Alice in Wonderland   March 18th 2010, 21:14

Nutri-Grain wrote:
New Guy's tears are made of estrogen.

Laughing
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Alice in Wonderland   

Back to top Go down
 
Alice in Wonderland
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Country singer Gretchen Wilson with Alice in Chains
» Alice In Chains
» Alice's Diary Room ~ Episode 3: CHALLENGE THREAD
» Pandora Hearts Alice-Tan chibi
» Alice: Behind the Mirror

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Evil Empire Forums :: Songs, Movies........Post 'em-
Jump to: